سک_____________________-وت

دیگه از خستگی هام خسته شدم.....خدا

درسته امروز کسی به یادم نبود ولی خودم هستم

امروز تولدمه اما اونی که باید باشه نیست.... خودم

توووووولدم مبارک....

 



نظرات شما عزیزان:

اجی Asal
ساعت1:54---17 آذر 1393
سلام عزیزم خویی؟
دلم برات تنگ شده چرا دیه نمیای


behnam
ساعت12:03---28 آبان 1393


سلام تولدت مبارک

با ارزوی بهترین ها



نازنین
ساعت11:36---28 آبان 1393
سلام خوبی؟ من چند بار توی چت لوکس بلاگ بهت پیام دادم ولی جواب ندادی . میخواستم دعوتت کنم بیای توی وبلاگم لینکت رو ثبت کنی، خیلی وبلاگت رو دوست داشتم.

http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

به خدا بازدید وبلاگم خوبه
منتظرتم


رضا
ساعت21:18---24 آبان 1393
به نام بخشنده ی بزرگ- داور بر حق- به نام خداوند ایثار و انصاف
معذرت كه دير جواب دادم به نظرت
اخه تو وب فناوريم كمتر ميرم
پيام قبليمو تاييدم نكني اشكالي نداره
موفق باشي


رضا
ساعت20:59---24 آبان 1393
سلام خوبي فاطمه
ابجي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چي شده؟ اي بابا نصف جون شدم
دنيا مگه به اخر رسيده؟اصن رسيده باشه
كامنتتو ديدم تو وب فناوريم . خيلي حالم گرفته شد
چي بگم؟ هيچ كس مث خود ادم نميتونه خودشو تسكين بده
برات دعا ميكنم. خدا كمكت كنه
داغون چيي؟ يه بي معرفت؟ ولش كن.
خودتو برا ي بي معرفت داغون كردي؟
عجب ابجييايي پيدا ميشه.!!!!!!!!خخخخخخ
شوخي كردم
بخند......بخند دنيا دوروزه
ي روزشم گزشته
اميدوارم هيچ وخ غم سرغت نياد
سراغت اومد بيا بگو گوششو بكشم
غم فلان فلان شده خخخخخخ
اها حالا شد . بخند
موفق باشي
داداش مجازي نه برادر واقعيت رضا


ایلین
ساعت16:05---22 آبان 1393
سلااااااااااااام ببخشید دیر رسیدم به تفلدتت ولییییییییی بازم مبارک باشه

محمدرضا
ساعت15:54---21 آبان 1393
يادم نميرود كه من تنها هستم اما .......
تنها من نيستم


جواد
ساعت11:25---21 آبان 1393
سلام
وبت خوشگله
راستی
کسی قرار بوده برگرده؟


reza
ساعت16:45---16 آبان 1393
salam abji manam daghighan shabi toam

یاسر
ساعت16:32---16 آبان 1393
تولدت مبارک

دوستانه
ساعت14:13---15 آبان 1393
سلام
زندگی جریان حادثه هاست هنر اینه که قدرت تحملمون بره بالا
تولدت مبارک


behnam
ساعت10:05---19 مهر 1393
سلام

خوبی فاطمه جون
زیاد خودتو درگیر نکن
اگه تو رو دوست داشته باشه برمیگرده



اجی Asal
ساعت22:24---18 مهر 1393
سلام قربونت برم ایشالا برمیگرده خدابزرگه برات دعا کردم از ته قلبم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبهبرچسب:,ساعت 13 توسط fatemeh| |


Power By: LoxBlog.Com